Fitness

MODUL-FITNESS

I Klinkby Gymnastikforening kører vi et modultilbud med flere forskellige fitnessformer –et fleksibelt tilbud i en travl hverdag.

Toning og Tabata med Mona
Kroppen rundt med styrke- og stabiliserende træning med bolde, elastikker mv. Timen krydres med forskellige små Tabata varianter med høj puls og intensitet. Alle kan være med. Efter træningen er der afspænding for dem der har lyst.

Outdoor fitness med Susanne:
Fart over feltet med styrke-, udholdenheds- og konditionstræning i skønne udeomgivelser og med spændende redskaber såsom dæk, tove m.v. Øvelserne er enkle, effektive og kan tilpasses dig og din form.

MorgenPuls med Susanne, Jette og Henriette
På MorgenPuls er der skiftende instruktører, så træningen indeholder elementer fra alle de øvrige hold. Øvelserne er velkendte, vi kommer kroppen rundt, og der er garanti for en svedig start på dagen. I træningen bruger vi vægte, stepbænke, elastikker og bolde. Din form er ikke afgørende – der er plads til ALLE, som har lyst til at svede, grine og få en god start på dagen. HUSK morgenhår er absolut tilladt på dette hold.

HerreFit (kun for mænd)
Trænger du til at ruske op i grundstyrken, booste konditionen og opnå mere smidighed og bevægelighed i kroppen, er dette holdet for dig – vi kommer kroppen rundt med enkle, effektive og sjove øvelser.

Puls og Power
I træningen er der garanti for høj puls krydret med styrke og udholdenhedstræning.
Her bruges både stepbænke, vægte, elastikker og egen kropsvægt i træningen.

Cirkeltræning med Jette og Anne Marie:
Interval/stationstræning med enkle og effektive øvelser. Der er fokus på både kredsløb og styrkende øvelser, hvor der bruges både stepbænke, bolde, elastikker og vægte til at variere træningen med. Her er der høj intensitet og god musik til arbejdet

Basis og intervaltræning:
Styrke- og pulstræning med bolde, vægte, TRX og elastikker, hvor der fokuseres på at styrke og stabilisere kroppen. Der veksles mellem styrketræning på måtte og stationer med høj intensitet og forskellige intervaller. Øvelserne kan varieres, så alle kan være med.

Fitness inkl. livsstilsforløb med kostvejledning og madværksteder:
Har du lyst til at give dine mad og motionsvaner en opgradering, eller mangler du inspiration til at komme i gang med en sundere livsstil eller et vægttab? Så kom med på holdet, hvor du både har adgang til alle fitnesshold, deltager i to oplægsaftener omkring kost og vaner samt to madværksteder, hvor vi laver sund og lækker mad, som hele familien kan spise. Du får opskrifter med hjem efter hvert madværksted samt forslag og inspiration til madplaner, hvis du vil tabe dig.
Der vil desuden være mulighed for at blive vejet på Tanitavægt 4 gange i forløbet indtil efterårsferien. Vi vejer tirsdage efter individuelle aftaler. Forløbet er med kostvejleder Mona Andersen, som kan kontaktes for yderligere information inden opstart.

Oplæg og kostvejledning: onsdag den 19. august kl. 19.00 og onsdag den 9. september kl. 19.00
Madværksteder i skolekøkkenet: mandag den 24. august kl. 17.30 og mandag den 21. september kl. 17.30

Forløbet kan kun købes sammen med fitnessmodulerne og koster 800 kr. – www.klinkbyfællesside.dk